Register :: I forgot my password
User: :: Pass: :: Remember me
Today:
Photos0
Comments0
Authors1
Review content by:
Author8,004
Gallery23
Camera4,562
Lens1,305
Housing1,112
Strobe77
Hall of fame:
Top Photos, Authors by rating
Top Photos, Authors by comments
Top Photos, Authors by views
Statistics:
Photos1,505
Comments1,415
Authors8,004
Total browsed pages11,110,459
Today browsed pages6,640
Max. Pages per day30,010
precies op het midden van de weg wat
Een andere unieke ontwerpfunctie die hier verdient te vermelden, is de Pebax-plaat die over de hele lengte van de schoen loopt. Het idee is dat deze plaat enige stijfheid in de lengterichting en reactievermogen op de schoen moet toevoegen - een soortgelijk ontwerpelement wordt in veel raceflatplaten (d.w.z. Adidas torsiesysteem) gevonden. Hoewel ik er geen specifieke Nike Air Max 90 Hombre Negras problemen mee had, voelde ik niet dat de schoen bijzonder responsief was, dus dit is een functie waar ik enigszins onverschillig over ben (het moet ofwel stijver / sneller zijn of ze moeten nemen) uit en bespaar gewicht). De North Face Ultra Trail Het mesh-materiaal in de bovenkant is licht, ademend en zacht op de voet. De voering van de hielband is gemaakt van Flash Nike Air Max 2017 Femme Dry-materiaal van The North Face (van de kledingkant van hun bedrijf) en is vrij zacht en voelt prettig aan. De overlays zijn allemaal vastgelast en er is heel weinig stikwerk op de schoen (het enige stikwerk dat ik zag, bevindt zich bij de middenvoet aan de binnenkant van de schoen).
De tong is wat dun voor een schoen van deze omvang en kan baat hebben bij een extra vulling. Het is echt een race platte tong, met misschien een beetje meer opvulling dan een typische flat. Nike Air Max Tavas Dámské De tussenzool is traditioneel EVA en weer is de buitenzool fantastisch met Vibram-rubber met volledige dekking. Ik merkte twee kleine gaten op, één op elke schoen, in het bovenmateriaal van het gaas (je ziet een rood omranding in de afbeelding hierboven). Dit is na slechts 40 mijl of zo over wat ik zou beschouwen als matig technisch parcours voor sommige Nike Air Max 90 Womens Pink porties. Dit kan reden tot zorg zijn voor de duurzaamheid op lange termijn als je de neiging hebt om niet-geprepareerde trails of een off-trail running als onderdeel van je training mee te nemen. De North Face Ultra Trail De Ultra Trail past heel goed. Ondanks dat het smal leek, was het verrassend meegaand in de voorvoet. De middenvoet past precies; medium tot laag volume, heel erg zoals een raceschoen, wat ik leuk vond. De hak was vrij standaard en heeft een traditionele Nike Air Max 270 Dames hielkap. De schoen loopt misschien een beetje lang (misschien ? formaat), maar gezien de lagere volume-pasvorm, voelde ik dat het precies goed was. Niet veel comfortfuncties in de pasvorm.
Ik heb de neiging om een ??mooie stevige rit te hebben voor de meeste schoenen, niet hard maar responsief. Mijn algemene filosofie is dat hoe technischer het parcours is, hoe Adidas Superstar Womens lager en steviger de schoen moet zijn (bijv. Voor steile hellingen op en neer, zijwaarts hikken en voor controle en stabiliteit op rotsen / wortels / oneffen ondergrond). De Ultra Trail loopt precies op het midden van de weg wat betreft stevigheid of zachtheid. Het is niet zo stevig als de meeste inov-8's of de New Balance MT101 of 110, maar niet zo zacht als de meeste Altras of veel recentere opties met hogere demping. Ik zou zeggen dat het qua zachtheid het meest op de Pearl Izumi Trail N1 lijkt.
Ik vond de rit over het Nike Air Max 90 Mens algemeen leuk om te gebruiken als trainingsschoen op alle gladdere oppervlakken, over de weg of over het parcours. De schoen heeft genoeg kussen om heel comfortabel op de stoep te lopen, maar niet te veel om onhandig te voelen. Ik heb de hiel niet te veel opgemerkt op gladde oppervlakken (ik geef meestal de Nike Internationalist Mens voorkeur aan 0-6 mm valhoogte en deze komt binnen op 7-8 mm). De rit begint echt te kort voor me als het pad steiler wordt (vooral bergafwaarts) of vooral als het rotsachtig of ongelijk wordt. Dat is het moment waarop het gewicht en de homp van de hiel bijzonder opvallen en de schoen begon me een beetje harder te duwen dan ik zou willen. Bovendien is de voorvoet te dun (14 mm) en te zacht en biedt deze niet voldoende bescherming tegen rotsen op technisch spoor.